Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В.Сухомлинського
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8214/
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2011_10_44.pdf 10.5072/lib.iitta.gov.ua/8214 |
|
Title |
Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В.Сухомлинського
Работа с книгой в современной начальной школе сквозь призму творческого развития идей В.Сухомлинского Work with a Book at Modern Primary School through the Prism of Creative Development of V.O.Sukhomlyns’kyi’s Ideas |
|
Creator |
Заліток, Людмила Михайлівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Статтю присвячено використанню ідей В. О. Сухомлинського щодо роботи з книжкою в сучасній початковій школі. Запропоновано форми та методи, які доцільно включити до системи виховної роботи з книжкою в сучасній початковій школі. Статья посвящена использованию идей В. А. Сухомлинского по работе с книгой в современной начальной школе. Предложены формы и методы, которые целесообразно включить в систему воспитательной работы с книгой в современной начальной школе. This article reveals the usage of V.O.Sukhomlyns’kyi ideas in the work with a book in the modern elementary school. Forms and methods that should be included in the system of educational work with the book in the modern elementary school are given in the article. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8214/1/peddysk_2011_10_44.pdf
- Заліток, Людмила Михайлівна (2011) Work with a Book at Modern Primary School through the Prism of Creative Development of V.O.Sukhomlyns’kyi’s Ideas Педагогічний дискурс (10). pp. 167-172. |
|