Розвиток готовності майбутніх психологів до використання нетрадиційних форм навчання в процесі особистісно-орієнтованої підготовки в системі ППО
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8070/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8070 |
|
Title |
Розвиток готовності майбутніх психологів до використання нетрадиційних форм навчання в процесі особистісно-орієнтованої підготовки в системі ППО
Development of readiness future psychologists for alternative forms of teaching during training personally oriented system service teacher training |
|
Creator |
Брюховецька, О. В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті проаналізована проблема готовності майбутніх психологів до педагогічної діяльності. Розкриті особливості нетрадиційних форм навчання, представлені результати емпіричного дослідження готовності майбутніх психологів до застосування нетрадиційних форм навчання. Визначені умови оптимізації підготовки майбутніх психологів до використання нетрадиційних форм навчання у подальшій професійній діяльності.
The article analyzes the problems of future psychologists to educational activities. The features of non-traditional forms of education, the results of empirical research of future psychologists to use non-traditional forms of learning. Conditions of optimizing the training of future psychologists in the use of alternative forms of education in further careers. |
|
Publisher |
УМО НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8070/1/%D0%91%D0%A0%D0%AE%D0%A5%D0%9E%D0%92%D0%95%D0%A6%D0%9A%D0%90%D0%AF_2_2013.pdf
- Брюховецька, О. В. (2013) Development of readiness future psychologists for alternative forms of teaching during training personally oriented system service teacher training Вісник післядипломної освіти, 9 (22). pp. 51-57. |
|