Комплексна педагогічна діагностика як основа формування ключових компетентностей учнів основної школи засобами підручника з фізики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7795/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/7795 |
|
Title |
Комплексна педагогічна діагностика як основа формування ключових компетентностей учнів основної школи засобами підручника з фізики
Комплексная педагогическая диагностика как основа формирования ключевых компетентностей учащихся основной школы при помощи учебника по физике Complex pedagogical diagnostics as basis of forming of key competensesstudents basic school through a textbook on physics |
|
Creator |
Непорожня, Лідія Вікторівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 53 Physics |
|
Description |
У статті розглядаються науково-методичні засади організації та проведення комплексної педагогічної діагностики як основи формування ключових компетентностей засобами підручника з фізики для основної школи. Комплексна педагогічна діагностика, як елемент підручникотворення, передбачає визначення цілей навчально-виховного процесу та об’єктивний і однозначний контроль ступеня їх досягнення.
В статье рассматриваются научно-методические основы организации и проведения педагогической диагностики как основы формирования ключевых компетенций при помощи учебника по физике для основной школы. Комплексная педагогическая диагностика, как элемент процесса создания учебников предусматривает определение целей обучения, воспитания а также объективный и однозначный контроль степени их достижения. In the article scientifi cally-methodical principles of organization and realization of complex pedagogical diagnostics as bases of forming of textbook key competencies facilities are examined from physics for basic school. Complex pedagogical diagnostics, as an element of creation of textbooks, envisages determination of aims of educational-educator process and objective and unambigiuous control of degree of their achievement. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7795/1/57.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (2014) Complex pedagogical diagnostics as basis of forming of key competensesstudents basic school through a textbook on physics Проблеми сучасного підручника (14). pp. 492-501. ISSN ISBN 978-966-644-382-6 |
|