Інтернет-орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному експерименті
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7675/
|
|
Title |
Інтернет-орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному експерименті
Internet – oriented educational technologies in school teaching experiment. |
|
Creator |
Жук, Ю.О.
Соколюк, О.М. Дементієвська, Н.П. Соколова, І.В. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education 5 Мathematics. natural sciences |
|
Description |
У монографії розкрито проблеми використання мережних технологій на всіх етапах проектування, реалізації та оцінювання результатів здійснення навчальних експериментів із предметів природничо-математичного циклу в середній загальноосвітній школі. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто особливості утворення та вживання в педагогічному обігу термінології, що пов’язана з використанням інформаційно-комунікаціних технологій в освіті. Розкрито особливості навчального дослідження в Інтернет-просторі. Досліджено фактори, тісно пов’язані з поняттям критичного мислення, педагогічними технологіями формування та оцінювання навичок критичного оцінювання веб-ресурсів, проблемами критичного оцінювання Інтернет-ресурсів для навчальної дослідницької діяльності, сформова- ності в учнів уміння критично оцінювати ресурси Інтернету Монографію призначено для викладачів, магістрантів і студентів педагогічних університетів, учителів загальноосвітньої школи, слухачів системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів та всіх, хто цікавиться проблемами застосування мережних технологій у системі середньої освіти. Problems of network technologies application at all the stages of design, implementation and results evaluation of teaching experiments in secondary school natural and mathematical cycle are revealed in the monograph. The factors that are closely associated with critical thinking conception, educational technologies of web resources critical evaluation skills composition and estimation, problems of internet resources for teaching investigative work critical evaluation, whether skills of pupils to evaluate internet resources critically are developed were explored. The monograph is destined for teachers' training university lecturers, undergraduates and student, secondary school teachers, learner of advanced training system for teaching staff and for all, who are interested in problems of network technologies application in high education system. |
|
Publisher |
"Атіка"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7675/1/%D0%96%D1%83%D0%BA_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F____%D0%B2%D1%8B%D0%B2%D0%BE%D0%B4_2-196.pdf
- Жук, Ю.О., Соколюк, О.М., Дементієвська, Н.П. and Соколова, І.В. (2014) Internet – oriented educational technologies in school teaching experiment. Project Report. "Атіка", м.Київ, Україна. |
|