Інформаціно-комунікаційна компетентність учнів початкової школи Бельгії (фламандська спільнота): загальні підходи до змісту та оцінювання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7655/
http://www.ime.edu-ua.net/em13/emg.html чи http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/archive |
|
Title |
Інформаціно-комунікаційна компетентність учнів початкової школи Бельгії (фламандська спільнота): загальні підходи до змісту та оцінювання
Information and communication skills elementary school students in Вelgium (flemish community): general approach to the content and assessment |
|
Creator |
Гриценчук, О.О.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті висвітлюється проблема формування і розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкової школи (вік 6-12 років) Королівства Бельгія (Фламандська спільнота). Подано аналіз досвіду таких національних інституцій як Міністерство освіти і професійної підготовки Фландрії, Агенція забезпечення якості освіти і професійної підготовки, Консультаційні педагогічні служби щодо загальних підходів розвитку змісту та оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкових класів Бельгії на сучасному етапі. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку змісту ІК-компетентності учнів та її оцінювання.
В статье освещается проблема формирования и развития информационно-коммуникационной компетентности учащихся начальной школы (возраст 6-12 лет) Королевства Бельгия (Фламандское сообщество). Представлен анализ опыта таких национальных институций как Министерство образования и профессиональной подготовки Фландрии, Агентство обеспечения качества образования и профессиональной подготовки, Консультационные педагогические службы касательно общих подходов к развитию содержания и оценки информационно-коммуникационной компетентности учащихся начальных классов Бельгии на современном этапе. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития содержания ИК-компетентности учащихся и его оценки. The article deals the problem of development of information and communication competence of primary education pupils in the Kingdom of Belgium (Flemish Community). Presented an analysis of the experience of national institutions such as the Ministry of Education and Training of Flanders, the Agency for Quality Assurance in Education and Training, Pedagogical Advisory Services relating to the development of common approaches and assess the content of information and communication competence of elementary school students in Belgium. There are identified peculiarities, common trends and future development. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2014-12
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7655/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9E.%206-2014.pdf
- Гриценчук, О.О. (2014) Information and communication skills elementary school students in Вelgium (flemish community): general approach to the content and assessment Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (44). pp. 1-12. ISSN 2076-8184 |
|