Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7592/
|
|
Title |
Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції
|
|
Creator |
Сак, Т.В.
|
|
Subject |
37 Education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
|
Description |
Науково-методичний посібник присвячується вивченню освітньої галузі « Природознавство» у загальноосвітній спеціальній школі інтенсивної педагогічної корекції. У роботі розглядаються особливості навчання природознавства дітей із затримкою психічного розвитку. Описано освітні та корекційні завдання і шляхи їх реалізації в процесі вивчення предмета „Природознавство”. Висвітлені психологічні механізми управління навчальною діяльністю під час навчання природознавства учнів із затримкою психічного розвитку: психологічні особливості методу навчання, особливості навчальних завдань, проблема зворотного зв’язку. Розкриваються дидактичні проблеми, пов’язані із застосуванням наочності, вимогами до підручника природознавства спеціальної школи. Посібник розрахований на дефектологів: вчителів, студентів, аспірантів; вчителів масових шкіл. |
|
Publisher |
"Педагогічна думка"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7592/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Сак, Т.В. (orcid.org/0000-0002-7608-0110 <http://orcid.org/0000-0002-7608-0110>) (2012) Психолого-педагогічні основи навчання природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції "Педагогічна думка", м.Київ, Україна. |
|