Досвід створення електронних підручників для системи професійно-технічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7578/
|
|
Title |
Досвід створення електронних підручників для системи професійно-технічної освіти
|
|
Creator |
Діденко, Олександр Васильович
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У статті розглядаються дидактичні вимоги до електронних підручників для системи професійно-технічної освіти з урахуванням сучасних вимог і наявного досвіду. Теоретичною основою підручників нового покоління є вчення про об’єм оперативної пам’яті та особливості центральної нервової системи, що впливають на засвоєння певної кількості навчальної інформації. Електронний підручник полегшує розуміння навчального матеріалу за рахунок способів подачі матеріалу та допускає адаптацію відповідно до потреб учня, рівня його підготовки, інтелектуальних можливостей.
В статье рассматриваются дидактические требования к электронным учебникам для системы профессионально-технического образования с учетом современных требований и имеющегося опыта. Теоретической основой учебников нового поколения является учение об объеме оперативной памяти и особенности центральной нервной системы, определяющие усвоение определенного количества учебной информации. Электронный учебник облегчает понимание учебного материала за счет способов подачи материала и допускает адаптацию в соответствии с потребностями учащегося, уровня его подготовки, интеллектуальных возможностей. This paper discusses the requirements for teaching electronic books for technical and vocational education to meet modern standards and existing practices. The theoretical basis of a new generation of textbooks is the doctrine of RAM and features of the central nervous system, affecting the absorption of a number of educational information. Electronic textbook facilitates understanding of educational material by methods of presentation and allow for adaptation according to the needs of a student, level of preparation, intellectual capabilities. |
|
Publisher |
ТОВ фірма «Планер»
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7578/1/%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%94%20%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%A0%D0%9E%D0%9D%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%A0%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9B%D0%AF%20%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%98%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%D0%95%D0%A1%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%9E-%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98.pdf
- Діденко, Олександр Васильович (2014) Досвід створення електронних підручників для системи професійно-технічної освіти Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (37). pp. 142-147. |
|