Intercompany training as a part of a continuous vocational education
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/7534/
37.013.83 |
|
Title |
Intercompany training as a part of a continuous vocational education
Внутрифирменное обучение как составляющая непрерывного профессионального образования Bнутрішньофіромове навчання як складова неперервної професійної освіти |
|
Creator |
Лук’янова, Лариса Борисівна
|
|
Subject |
37 Education
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
Висвітлено роль професійної освіти дорослих, посилення якої на сучасному етапі розвитку суспільства визначається масштабною науково-технічною революцією, розвитком економіки, виникненням нових технологій. Розкрито теоретичні засади й методичні особливості внутрішньофірмового навчання як окремого напряму освіти дорослих.
The author emphasizes the role of vocational adult education, reinforced in the current development of society by a large-scale scientific and technological revolution, economic development and the emergence of new technologies. Under review are the theoretical foundations and methodological features of in-house corporate training as a separate direction of adult education. Раскрыта роль профессионального образования взрослых, усиление которой на современном этапе развития общества определяется масштабной научно-технической революцией, развитием экономики, возникновением новых технологий. Определены теоретические основы и методические особенности внутрифирменного обучения как направления образования взрослых. |
|
Publisher |
НТУ "ХПІ"
NTU "KHPI" НТУ "ХПИ" |
|
Date |
2012-07-30
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/7534/1/%D0%92%D0%9D%D0%A3%D0%A2%D0%A0%D0%98%D0%A4%D0%98%D0%A0_%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D.pdf
- Лук’янова, Лариса Борисівна (2012) Intercompany training as a part of a continuous vocational education Psychological and pedagogical problems of pedagogical action. pp. 326-333. ISSN ISBN 978-067-05-0018-2 |
|