Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6879/
|
|
Title |
Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога
|
|
Creator |
Драч, І.І.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
У статті представлений аналіз розуміння сутності професійної компетентності педагога за матеріалами сучасних психолого-педагогічних досліджень. Виокремлено основні підходи до її визначення: когнітивний, системний, функціональний, особистісно-діяльнісний.
In the article presents analysis understanding the essence of teacher professional competence on the material of modern psycho-pedagogical research. Article is defined the basic approaches for determining professional competence: cognitive, systemic, functional, personal-activity. В статье представлен анализ понимания сущности профессиональной компетентности педагога по материалам современных психолого-педагогических исследований. Выделены основные подходы к ее определению: когнитивный, системный, функциональный, личностно-деятельностный |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6879/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_7_%D0%86.%D0%94%D1%80%D0%B0%D1%87.pdf
- Драч, І.І. (2012) Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр., 32. pp. 9-14. |
|