Впровадження компетентнісного підходу як провідна тенденція розвитку педагогічної освіти у ФРН на початку XXI століття
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6857/
|
|
Title |
Впровадження компетентнісного підходу як провідна тенденція розвитку педагогічної освіти у ФРН на початку XXI століття
|
|
Creator |
Дяченко, Л.М.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
Охарактеризовано основні аспекти впровадження компетентнісного підходу до підготовки вчителів у Німеччині за етапами; обговорення проблеми, ухвалення рішень та реалізації. Ключовими чинниками трансформації процесу підготовки вчителів у цьому напрямі виділено: участь науково- педагогічної спільноти, освітня політики на державному і регіональному рівнях; діяльність вищих навчильних закладів. Суттєвою основою реформування системи освіти у ФРН визначено розвиток стандартів педагогічної освіти та розглянуто їхній зміст♦ Основним напрямом оновлення професійної педагогічної освіти у контексті компетентнісного підходу визначено пошук шляхів забезпечення навчання й виховання особистості з діяльнісної позиції
The basic aspects of the implementation of competence-based approach to teacher training in Germany in stages; discuss problems, decision-making and implementation. The key factors in the transformation process of teacher training in this area highlighted: participation of the scientific and pedagogical community education policies at the national and regional levels; higher activity navchylnyh institutions. The essential basis for reforming the education system in Germany identified the development of standards of teacher education and discussed their meaning ♦ The main direction of updates vocational teacher education in the context of the competency approach defined finding ways to provide training and education of the individual with the activity-position |
|
Publisher |
Інститут вищої освіти НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6857/1/%D0%94%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_2014_-_%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4.pdf
- Дяченко, Л.М. (2014) Впровадження компетентнісного підходу як провідна тенденція розвитку педагогічної освіти у ФРН на початку XXI століття Вища освіта України.«Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології»., Toм 2. pp. 244-248. ISSN 2078-1016 |
|