Record Details

Інтернаціоналізація та транснацюналізація - закономірні вияви глобалізаційних процесів у сфері вищої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6856/
 
Title Інтернаціоналізація та транснацюналізація - закономірні вияви глобалізаційних процесів у сфері вищої освіти
 
Creator Десятов, Т.М.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядаються питання інтернаціоналізації та транснаціоналізації вищої освіти як сучасної глобальної тенденції, що висуває нові вимоги до якості освіти, напрямів та рівня підготовки фахівців. Зазначено, що модернізація європейської освіти виявилася закономірною, оскільки географічні (ліквідація митних кордонів) та суспільно-економічні (введення єдиної валюти - євро) трансформації призвели до підвищення мобільності європейських громадян. Всебічно обгрунтовано потребу європейського ринку праці відповідно до міжнародних вимог кваліфікації; визнанні дипломів та стандартизації освітніх послуг. Наголошується, що основною метою Болонських реформ є гармонізація освітньої архітектури європейських країн через створення загальноєвропейських дескрипторів якості та стандартів, прозорих кваліфікацій і прагнення об'єднати розрізнені потенціали в єдиний економічний механізм. Підтверджується теза, яка визначає інтернаціоналізацію як процес впровадження міжнародної складової в дослідницьку; освітню та адміністративну функції вищої освіти. Наголошується, що на стадії транснаціоналізації університет створює свої філії, підрозділи, навчальні заклади за кордоном. Зроблений висновок що інтернаціоналізація та транснаціоналізація освіти є закономірними виявами глобалізаційних процесів.
The article deals with the internationalization and transnationalization of higher education as the current global trends that places new demands on the quality of education, trends and level of training. It is noted that the modernization of European education was natural, since the geographical (the elimination of customs borders) and socio-economic (a single currency - the euro) transformation led to increased mobility of European citizens. Thoroughly justified the need for the European labor market in accordance with international standards development; recognition of diplomas and standardization of education. It is noted that the main goal of the Bologna reforms is to harmonize European architecture education through the creation of a pan handles quality and standards, transparency of qualifications and the desire to unite the scattered potentials in single economic mechanism. Confirmed the thesis that defines internationalization as a process of implementation of the international component of the research; educational and administrative functions of higher education. It is noted that at the stage of transnationalization University creates its branches, subdivisions, schools abroad. The conclusion that internationalization and transnationalization of education is logical manifestations of globalization.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6856/1/%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B2_%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4_2014_-_%D1%81.64-68.pdf
- Десятов, Т.М. (2014) Інтернаціоналізація та транснацюналізація - закономірні вияви глобалізаційних процесів у сфері вищої освіти Вища освіта України.«Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології»., Том 2. pp. 64-68. ISSN 2078-1016