Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній в Японії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6809/
|
|
Title |
Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній в Японії
Interactive learning strategies in personnel professional training in Japan |
|
Creator |
Пазюра, Н.В.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
В статті висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми використання у професійному навчанні працівників Японії інтерактивних педагогічних технологій. Автором виявлено основні особливості інноваційних технологій у навчанні виробничого персоналу.
The article presents the result of theoretical analysis of the issue of interactive leaning strategies, which are used in corporate training in Japan. The author reveals the main peculiarities of innovative learning strategies in labor force training that have proven most effective to be applied to team development. Much attention is paid to the im¬portance of the both individual and work teams' development in effective continuous improvement; Статья представляет результаты теоретического анализа вопроса использования интерактивных педагогических технологий, которые используются в корпоративной подготовке персонала компаний Японии. Автор раскрывает основные особенности тех педагогических технологий, которые были признаны наиболее эффективными для развития навыков работы в команде. |
|
Publisher |
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6809/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B7%D1%8E%D1%80%D0%B0_2013_-_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2_%D1%81.68-72.pdf
- Пазюра, Н.В. (2012) Interactive learning strategies in personnel professional training in Japan Педагогічна освіта: історія,технології,педагогічна майстерність,професіоналізм, 1.40 (92). pp. 68-72. ISSN 2078-2128 |
|