Питання професійної підготовки нерегулярних працівників Японії і Південної Кореї
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6807/
|
|
Title |
Питання професійної підготовки нерегулярних працівників Японії і Південної Кореї
The issue of professional training of irregular workers in Japan and South Korea. |
|
Creator |
Пазюра, Н.В.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Висвітлено питання, професійної підготовки працівників нерегулярної форми працевлаштування в Японії і Південній Кореї. Проведено вивчення основних проблем, пов 'язаних із підготовкою робочої сили нерегулярної форми найму, урядової політики щодо вирішення питання соціальної рівності всіх категорій економічно активного населення в суспільстві та перспектив розвитку.
The article deals with the issue of professional training of irregular workers in Japan and South Korea. The author considers main problems connected with labor force of irregular employment, government policy aimed at social equality and prospects of development. Раскрыт вопрос профессиональной подготовки работников нерегулярной формы трудоустройства в Японии и Южной Корее. Изучены основные проблемы связанные с подготовкой рабочей силы, политика правительства этих стран, направленная на преодоления социального равенства всех категорий экономично активного населения, перспектив развития данной подготовки. |
|
Publisher |
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6807/1/%D0%9F%D0%B0%D0%B7%D1%8E%D1%80%D0%B0_2012_-_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8_%D1%81.116-121.pdf
- Пазюра, Н.В. (2012) The issue of professional training of irregular workers in Japan and South Korea. Вісник Черкаського університету,серія педагогічні науки (10). pp. 116-121. ISSN 2076-586X |
|