Record Details

Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6715/
 
Title Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі
Роль психолога в процессе сопровождения ребенка с аутизмом в образовательном пространстве
The role of the psychologist in the maintenance of a child with autism in the educational space
 
Creator Скрипник, Т. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Статтю присвячено змісту діяльності практичного психолога в навчальному закладі та його ролі в процесі психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом. Визначено головний зміст діяльності психолога в контексті супроводу аутичної дитини – становлення підґрунтя соціального інтелекту. Розписано групи соціальних умінь, а також ті методи і засоби, за допомогою яких практичні психологи можуть розвивати їх у дітей з аутизмом.
Статья посвящена содержанию деятельности практического психолога в учебном заведении и его роли в процессе психолого-педагогического сопровождения детей с аутизмом. Определено главное содержание деятельности психолога в контексте сопровождения аутичного ребенка – становление основ социального интеллекта. Расписаны группы социальных умений, а также методы и средства, с помощью которых практические психологи могут развивать их у детей с аутизмом.
Article refers to the content of the practical psychologist activities in an educational institution and its role in the psycho-pedagogical support of children with autism. We determined the main content of the work of the psychologist in the context of an autistic child support – becoming the foundations of social intellect. We are defined a group of social skills, as well as methods and tools to develop them in children with autism.
 
Publisher Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (ОІППО )
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6715/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_6_%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B0_1.pdf
- Скрипник, Т. В. (2014) The role of the psychologist in the maintenance of a child with autism in the educational space Науково-методичний журнал «Початкова школа», 6 (540). pp. 50-52. ISSN 0131-5358