Поняття та основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища середньої школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6632/
http://journal.iitta.gov.ua/ |
|
Title |
Поняття та основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища середньої школи
Сoncepts and characteristics of cloud oriented learning environment of school |
|
Creator |
Литвинова, С.Г.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
У статті розкрито основні поняття і характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу. Визначено поняття «хмаро орієнтоване навчальне середовище», «навчальна мобільність», вимоги до ХОНС, мету створення, структурні компоненти, моделі розгортання та обслуговування, наведено порівняння чотирьох хмарних сховищ, описано суб’єкти і об’єкти ХОНС, уточнено зміст просторово-семантичного, змістовно-методичного та комунікаційно-організаційного компонентів, визначено переваги та особливості хмарних обчислень. Встановлено, що в ХОНС створюються умови для активної співпраці, забезпечує мобільність суб’єктів навчання та віртуалізацію об’єктів, доступне будь–де і будь–коли, забезпечує розвиток творчості та інноваційності, критичного мислення, вміння вирішувати проблеми; розвивати комунікативні, співробітницькі, життєві та кар’єрні навички, працювати з даними, медіа і розвивати компетентності з ІКТ як учнів, так і вчителів.
The article deals with the basic concepts and characteristics of cloud oriented learning environment (COLE) of secondary school. It is examined the concept of "cloud oriented learning environment", "mobility training", the requirements for COLE, the goal of creating, the structural components, model deployment, maintenance. Four cloud storages are compared; the subjects and objects of COLE are described; the meaning of spatial and semantic, content and methodical, communication and organizational components are clarified; the benefits and features of cloud computing are defined. It is found that COLE creates conditions for active cooperation, provides mobility of learning process participants, and objects’ virtualization. It is available anywhere and at any time, ensures the development of creativity and innovation, critical thinking, ability to solve problems, to develop communicative, cooperative, life and career skills, to work with data, media, to develop ICT competence either of students and teachers. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6632/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F_%D1%82%D0%B0_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
- Литвинова, С.Г. (2014) Сoncepts and characteristics of cloud oriented learning environment of school Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання, 2 (40). pp. 26-41. ISSN 2076-8184 |
|