Теоретичні основи та можливості практичного застосування едукаційної інтегрології
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6268/
|
|
Title |
Теоретичні основи та можливості практичного застосування едукаційної інтегрології
|
|
Creator |
Козловський, Ю.
Козловська, І.М. |
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розглядається проблема методології, теорії та практичного застосування інтегративного підходу в освіті. Обгрунтовано доцільність едукаційної інтегрології як нової галузі педагогічної науки. Увага фокусується на запропонованих законах інтеграції та їх застосуванні у різних ланках освітнього процесу. Обгрунтовано систему, яка містить три основні закони освітньої інтеграції та їх наслідки (елементи інтеграції повинні мати властивості, які забезпечують їх здатність до узгодженої взаємодії; процес є інтегративним тоді і тільки тоді, коли з’являються якісно нові властивості у результаті інтеграції, наявний системно-структурний характер зінтегрованого об’єкта, збережені індивідуальні ознаки елементів інтеграції та існує декілька стабільних станів зінтегрованого об’єкта; інтегративні процеси викликають процеси диференціації і навпаки). Розглядаються конкретні приклади практичного використання законів інтеграції та визначено перспективи їх розвитку в освітній та науковій діяльності університетів.
This paper addresses the problem of methodology, theory and practical application of an integrative approach to education. Expediency edukation integrologja as a new field of science teaching. Attention is focused on the integration of proposed laws and their application in various levels of the educational process. Grounded system, which contains three basic laws of educational integration and their consequences (elements of integration should have properties that ensure their ability to coordinated interaction, is an integrative process if and only there are qualitatively new properties as a result of integration available, system-structural nature integrated object, stored individually determined elements of integration and there are several stable states integrated object, integrative processes cause the processes of differentiation and vice versa). Consider specific examples of practical application of the laws of integration and defined their development prospects in the educational and research activities of universities. |
|
Publisher |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6268/1/%D0%BA%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D0%9A%D0%A2.pdf
- Козловський, Ю. and Козловська, І.М. (2014) Теоретичні основи та можливості практичного застосування едукаційної інтегрології Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогічні науки (41). pp. 7-11. |
|