Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6224/
|
|
Title |
Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників
Ways of activation of adjusting mechanisms of the valued orientations of senior preschool children Пути активизации регулятивных механизмов ценностных ориентаций старших дошкольников |
|
Creator |
Соловйова, Людмила Іванівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37 Education |
|
Description |
У статті визначено умови оптимізації взаємодії дорослого з дитиною з метою розвитку регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку в різних специфічно дитячих видах діяльності; розкрито зміст проведеної розвивальної роботи з дітьми та представлено результати порівняльного аналізу її ефективності.
In the article the terms of optimization of cooperation are certain adult with a child with the purpose of development of adgusting mechanisms of the valued orientations of children of senior preschool age in different specifically child's types of activity; maintenance of the conducted developing work is exposed with children and the results of comparative analysis of her efficiency are presented. В статье определены условия оптимизации взаимодействия взрослого с ребёнком с целью развития регулятивних механизмов ценностных ориентаций детей старшого дошкольного возраста в разных специфически детских видах деятельности; раскрыто содержание проведенной развивающей работы с детьми и представлены результаты сравнительного анализа её эффективности. |
|
Publisher |
"Срібна хвиля"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6224/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Office_Word.Pdf
- Соловйова, Людмила Іванівна (2014) Ways of activation of adjusting mechanisms of the valued orientations of senior preschool children Актуальні проблеми психології, 4 (1). pp. 220-229. ISSN 2072-4772 |
|