Суб’єкт-суб’єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6217/
|
|
Title |
Суб’єкт-суб’єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення
Субъект-субъектное взаимодействие педагога и дошкольника в процессе формирования ценностного отношения ребенка к окружению Cooperation of teacher and preschool child is in the process of forming of the valued relation of child to surroundings |
|
Creator |
Карабаєва, Ірина Іванівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37 Education |
|
Description |
У статті на основі аналізу наукової літератури надається характеристика сучасних підходів до визначення поняття суб’єкт-суб’єктна взаємодія, діалогове спілкування. Окреслюються сучасні підходи до пошуку засобів, які допомагають розвитку активної суб’єктної позиції дитини в виховному процесі, описується діалогове спілкування як один із важливих кроків на шляху до формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах суспільного дошкільного виховання.
On the basis of analysis of scientific literature describes the modern approaches to the definition of the subject- subject interaction, dialog communication. Outlines current approaches to fundraising to help the development of an active subject position of the child in the educational process; a dialog describes communication as an important step towards the creation of subject-subject interaction in a public preschool education. В статье на основе анализа научной литературы дается характеристика современных подходов к определению понятия субъект-субъектное взаимодействие, диалоговое общение. Очерчиваются современные подходы к поиску средств, которые помогают развитию активной субъектной позиции ребёнка в воспитательном процессе, описывается диалоговое общение как один из важных шагов на пути к формированию субъект-субъектных взаимодействий в условиях общественного дошкольного воспитания. |
|
Publisher |
"Срібна хвиля", Київ, Україна
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6217/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Office_Word.Pdf
- Карабаєва, Ірина Іванівна (2014) Cooperation of teacher and preschool child is in the process of forming of the valued relation of child to surroundings Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (4). pp. 91-102. ISSN 2072-4772 |
|