Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6187/
|
|
Title |
Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості
Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості |
|
Creator |
Помиткін, Едуард Олександрович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
У поданій статті висвітленно філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості, здійснено аналіз існуючих уявлень про дух і духовність. Першопричиною та провідним мотивом духовно спрямованої діяльності й поведінки людини вважається усвідомлення загальної єдності. Духовний розвиток пов’язується з процесом самоідентифікації особистості з власним духовним “Я”, в ході якого людина підпорядковує свою біологічну та соціальну природу духовним ідеалам, цінностям та смислам, набуває духовного досвіду.
In the submitted paper coverage philosophical and psychological meaning of spirituality and spiritual development, analyzes the current ideas about the spirit and spirituality. The root cause and the leading motive spiritually oriented activities and awareness of human behavior is considered universal unity. Intellectual development is associated with the process of identification of the individual with his own spiritual "I", in which man subjugates its biological and social nature of spiritual ideals, values and meanings, becomes a spiritual experience. |
|
Publisher |
Інcтитуту психології ім.Г.С.Костюка АПН України
Institute of Psychology im.H.S.Kostyuka Pedagogical Sciences of Ukraine |
|
Date |
2006
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6187/1/%D0%98%D0%BD-%D1%82_%D0%BF%D1%81-%D0%B8%D0%B8-06.pdf
- Помиткін, Едуард Олександрович (2006) Філософсько-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості Scientific Papers of the Institute of Psychology im.H.S.Kostyuka Pedagogical Sciences of Ukraine. pp. 279-286. |
|