Аксіологічний аспект інновацій як передумова зростання професіоналізму майбутнього вчителя
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6016/
|
|
Title |
Аксіологічний аспект інновацій як передумова зростання професіоналізму майбутнього вчителя
Axiological aspect of innovations as pre-conditions of a future teacher1 s professionalism |
|
Creator |
Калюжна, Т.Г.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
У статті проаналізовано методологічні засади аксіологічного аспекту інновації як передумови зростання професіоналізму майбутнього вчителя. Наголошено на використанні вчителем творчого підходу в педагогічній діяльності, а також на тому, що творчість є необхідною складовою праці вчителя, без якої неможливий педагогічний процес. Творчість - необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку й розкриття особистості. Акцентовано увагу на аксіологічному підході до професійної підготовки майбутнього вчителя та його готовності до інноваційної педагогічної діяльності, на орієнтацію майбутнього вчителя на професійні й загальнолюдські цінності, які є однією з перших і необхідних умов високого професіоналізму педагога.
The article deals with methodological principles of an axiological aspect of innovations as pre-conditions of a future teacher's professional growth. It stresses on the usage of creative approach by a teacher in his pedagogical activity, and proves that creativity is a necessary constituent of a teacher's activity that makes pedagogical process possible. Creativity is a necessary condition of teacher's becoming, his self-knowledge, development and uncovering identity, that develops abilities, forms of pedagogical talent. It is marked, that effective development of pedagogical teacher's creativity and self-realization is possible, when school activity and the system of methodological work are based on teacher's personality, his age and experience, level of pedagogical mastery, initiative and capabilities. |
|
Publisher |
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6016/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%B6%D0%BD%D0%B0_%D0%A2.%D0%93._%D0%9F%D0%B5%D0%B4._%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B8_%E2%84%963-_2014.pdf
- Калюжна, Т.Г. (2014) Axiological aspect of innovations as pre-conditions of a future teacher1 s professionalism Педагогічні науки:теорія, історія, інноваційні технології, 3 (37). pp. 3-10. ISSN 2312-5993 |
|