Професійна підготовка майбутніх учителів з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм: зарубіжний досвід
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6011/
|
|
Title |
Професійна підготовка майбутніх учителів з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм: зарубіжний досвід
|
|
Creator |
Десятов, Т.М.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
Розглянуто питання модернізації вищої педагогічної освіти з позицій реалізації модульних програм, заснованих на компетенціях. Всебічно обгрунтовано компетентнісний підхід до професійної підготовки сучасного фахівця у контексті сучасних теоретико- методологічних засад. Окреслено європейський вимір компетентнісного підходу та його концептуальні основи. Розглянуто особливості впровадження у навчальну діяльність компетентнісного підходу у зарубіжних країнах. Наголошено, що результатом впровадження компетентнісного підходу є зміщення акцентів освітньої діяльності від процесу викладання до процесу набуття компетенцій. Акцентовано увагу на тому, що компетентнісний підхід в освіті пов 'язаний з особистісно-зорієнтованим і діяльнісним підходами до навчання. Проаналізовано проблему впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи на основі компетентнісного підходу в зарубіжних країнах. При цьому компетентнісний підхід трактується як здатність працівника кваліфіковано виконувати певні види робіт у рамках конкретної професії. Під компетентнісним підходом розуміється метод моделювання результатів освіти як норм якісної вищої освіти. Компетентнісний підхід вважається ключовою інноваційною ідеєю сучасної освіти, спрямованою на комплексне засвоєння знань та способів практичної діяльності {через опанування відповідними компетенціями), завдяки яким людина успішно реалізує себе в різних галузях професійної діяльності, набуває соціальної самостійності, стає мобільною та кваліфікованою.
|
|
Publisher |
Хмельницький національний університет
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6011/1/%D0%A2._%D0%94%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B2.pdf
- Десятов, Т.М. (2014) Професійна підготовка майбутніх учителів з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм: зарубіжний досвід Порівняльна професійна педагогіка, Том 4 (1). pp. 82-89. ISSN 2308-4081 |
|