Record Details

Особливості мотиваційних компонентів та рівня конфліктної компетентності у випускників школи-інтернату

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5991/
 
Title Особливості мотиваційних компонентів та рівня конфліктної компетентності у випускників школи-інтернату
 
Creator Панасенко, Наталія Миколаївна
Войтович, Марія Володимирівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
81 Linguistics and languages
 
Description В статті наведено порівняльний аналіз результатів досліджень мотиваційних компонентів та рівня конфліктної компетентності у випускників школи-інтернату з поглибленим вивченням іноземних мов I-III ступеныв для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (Київська область), проведених у 2009 та 2010 роках з метою виявлення тенденцій розвитку мотиваційних і комунікативних компонентів професійного самоусвідомлення випускників.
 
Publisher София. «Бял ГРАД-БГ» ООД
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5991/1/%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_%282010%29_%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86_%D0%9C%D0%9E%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%98%D0%A5_%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%9E%D0%9D%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%86%D0%92_%D0%A2%D0%90_%D0%A0%D0%86%D0%92%D0%9D%D0%AF_%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A4%D0%9B%D0%86%D0%9A%D0%A2%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%95%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86_%D0%A3_%D0%92%D0%98%D0%9F%D0%A3%D0%A1%D0%9A%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92_%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%98-%D0%86%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%90%D0%A2%D0%A3.pdf
- Панасенко, Наталія Миколаївна and Войтович, Марія Володимирівна (2010) Особливості мотиваційних компонентів та рівня конфліктної компетентності у випускників школи-інтернату Материали за 6-а международна научна практична конференция, «Образование и наука 21 век», - 2010. Том 15. Психология и социология. pp. 31-37. ISSN ISBN 978-966-8736-05-6