Психологічні чинники педагогічної дії в умовах інклюзивного класу в системі «учитель - учень»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5969/
|
|
Title |
Психологічні чинники педагогічної дії в умовах інклюзивного класу в системі «учитель - учень»
|
|
Creator |
П'ятакова, Т.С.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті автор визначив основні психолого-педагогічні чинники організації інклюзивного навчання; окреслив особливості підготовки педагогічних кадрів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.
The author defined the basic psychological and pedagogical factors of inclusive education; defined features of teacher training for children with special educational needs. |
|
Publisher |
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5969/1/%D0%BF%D1%8F%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_2012_-_%D0%86%D0%9F%D0%9E%D0%9E%D0%94_%D1%81.288-296.pdf
- П'ятакова, Т.С. (2012) Психологічні чинники педагогічної дії в умовах інклюзивного класу в системі «учитель - учень» Психологічні і педагогічні проблеми педагогічної дії. pp. 288-296. |
|