Гносеологические истоки современной педагогики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5912/
|
|
Title |
Гносеологические истоки современной педагогики
Epistemologically origins of modern pedagogy Гносеологічні витоки сучасної педагогіки |
|
Creator |
Кудін, В.О.
|
|
Subject |
37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті автор розглядає проблему розвитку сучасної педагогіки з одного боку як науки, а з іншого - як мистецтва, що вимагає від кожного педагога постійного вдосконалення педагогічної майстерності. Проаналізовано гносеологічні витоки педагогіки, що вимагають глибокого осмислення сучасних наукових відкриттів в усіх сферах знань і нових підходів у взаємовідносинах людини і природи. Автор також підкреслює, що гносеологічні витоки обумовлюють формування нового рівня професійного розвитку педагога
The author considers the problem of the modern pedagogy on the one hand as a science, and the other - as art, that requires the continuous improvement of each teacher as pedagogical skills. Analyzed the epistemological origins of pedagogy that require deep un¬derstanding of modern scientific discoveries, in all areas of knowledge and new approaches to the relationship between man and nature. The author also stresses that the epistemological origins cause the formation of a new level ofprofessional development of teachers. |
|
Publisher |
Видавничий центр НТУ "ХПІ"
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5912/1/%D0%9A%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%BD_2013.pdf
- Кудін, В.О. (2013) Epistemologically origins of modern pedagogy Теорія і практика управління соціальними системами, 2. pp. 26-32. ISSN 2078-7782 |
|