Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5883/
|
|
Title |
Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві
|
|
Creator |
Омельченко, Ірина Миколаївна
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
|
|
Description |
Проаналізовано психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві. Визначено чотири стадії становлення часопростору комунікативної діяльності від народження до старшого дошкільного віку: 1) виділення дорослого з оточуючого світу (від 0 до 2 років); 2) виникнення інтересу до однолітка (від 2 до 3 років); 3) становлення взаємодії і комунікації в часопросторі (від 3 до 5 років); 4) формування комунікативної діяльності в часопросторі буденної і небуденної реальності (від 5 до 7 років).
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5883/1/%D0%92%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%86%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%82%D1%83_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2_%D0%B4%D0%B8%D1%82_%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_32.pdf
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2013) Психологічні особливості становлення часопростору комунікативної діяльності в дошкільному дитинстві Вісник Інституту розвитку дитини (26). pp. 156-160. |
|