Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5882/
|
|
Title |
Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників
|
|
Creator |
Костенко, Т.М.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
|
|
Description |
В даній статті розкривається така умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників як психолого-педагогічна взаємодія. Розкриті головні аспекти психолого-педагогічної взаємодії, її учасники та умови успішної реалізації з метою підвищення рівня пізнавальної активності слабозорих дошкільників.
|
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5882/1/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C_%D0%92%D0%B8%D0%BF2%2C2011.PDF
- Костенко, Т.М. (2011) Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2. pp. 98-106. ISSN 978-966-675-652-0 |
|