Тренінг як форма роботи з розвитку комунікативної складової духовної культури педагогів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5830/
УДК 159.923.2:008:37 |
|
Title |
Тренінг як форма роботи з розвитку комунікативної складової духовної культури педагогів
Training as a form of work to develop communicative component of the spiritual culture of teachers |
|
Creator |
Радзімовська, О. В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі розвитку комунікативної складової духовної культури педагогічних працівників в процесі тренінгу. Розглядаються особливості тренінгової форми роботи, основні напрями розвитку комунікативної складової духовної культури педагога.
The article deals with the development of communicative component of the spiritual culture of teaching staff during training. The features of the training forms of work, the main directions of development of the communicative component of the spiritual culture of the teacher. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2013-05-20
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5830/1/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%B3_%D1%8F%D0%BA_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D0%B7_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97_%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2.pdf
- Радзімовська, О. В. (2013) Training as a form of work to develop communicative component of the spiritual culture of teachers Духовна культура педагога як умова розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників матеріали круглого столу 23 травня 2013. pp. 132-138. |
|