Концепція компетентнісного підходу до навчання дітей з глибокими порушеннями зору та розвитком їх теоретичного мислення за матеріалами освітньої галузі «Людина і світ»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5809/
|
|
Title |
Концепція компетентнісного підходу до навчання дітей з глибокими порушеннями зору та розвитком їх теоретичного мислення за матеріалами освітньої галузі «Людина і світ»
The concept of competence-based approach to teach children with profound visual impairment and the development of their theoretical thinking educational materials in the field of «Man and the world» |
|
Creator |
Покутнєва, С.О.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
|
|
Description |
У статті розкриваються особливості компетентнішого підходу до навчання сліпих та слабозорих учнів молодших класів та розвитку їх теоретичного мислення.
The article describes the features of competence-based approach in teaching the blind and visually impaired students in lower grades, and the development of theoretical thought. |
|
Publisher |
"Педагогічна думка"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5809/1/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB.PDF
- Покутнєва, С.О. (2012) The concept of competence-based approach to teach children with profound visual impairment and the development of their theoretical thinking educational materials in the field of «Man and the world» Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 110-118. ISSN 978-966-644-288-1 |
|