Розвиток професійної ідентичності учнів у контексті їх професійного розвитку.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5782/
УДК 377: 159.923.2: "71" |
|
Title |
Розвиток професійної ідентичності учнів у контексті їх професійного розвитку.
The development of professional identity of students in the context of their professional development |
|
Creator |
Радзімовська, О. В.
|
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
В статті розглядаються основні вимоги до сучасного працівника, розкриваються напрямки розвитку професійної ідентичності учнів ПТНЗ в процесі навчання, визначаються завдання щодо психолого-педагогічного супроводу професійного становлення молоді.
The article deals with the basic requirements of the modern worker. The main directions of development of professional identity of students of professional educational institutions are revealed. Tasks of psychological and pedagogical support of professional formation of youth are defined. |
|
Publisher |
Донецький облІППО
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5782/2/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D1%83_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96_%D1%97%D1%85_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
- Радзімовська, О. В. (2010) The development of professional identity of students in the context of their professional development Психолого-педагогічні засади профільного навчання та профорієнтаційної роботи: досвід, тенденції, перспективи матеріали міжнародної науково-практичної конференції . pp. 260-266. |
|