Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5719/
http://zu@zu.edu.ua |
|
Title |
Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій
|
|
Creator |
Романова, Г.М.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.
|
|
Publisher |
ЖДУ ім.І. Франка
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5719/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC_%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf
- Романова, Г.М. (2011) Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій Вісник (59). pp. 93-97. ISSN 2076-6173 |
|