Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5603/
http://ipto_info@ukr.net |
|
Title |
Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій
|
|
Creator |
Романова, Г.М.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
|
Description |
У статті обґрунтовано, що у підготовці педагогів до дидактичного проектування, зокрема проектування інновацйних навчальних технологій, саме суб’єктно-продуктивний підхід здатний забезпечити втілення унікального досвіду саморозвитку педагога у продуктах діяльності, створити умови для його самоактуалізації та рефлексії.
|
|
Publisher |
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
|
|
Date |
2014-03-25
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5603/1/%D0%97%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_-%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Романова, Г.М. (2014) Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 114-115. |
|