Record Details

Особистісна самореалізація та психологічне благополуччя як основні стратегічні лінії мотивації учіння студентів ВНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5124/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/5124
 
Title Особистісна самореалізація та психологічне благополуччя як основні стратегічні лінії мотивації учіння студентів ВНЗ
Personal self-realization and psychological well-being as the main strategic lines of university students’ learning motivation
Личностная самореализация и психологическое благополучие как основные стратегические линии мотивации учения студентов ВУЗа
 
Creator Сердюк, Л.З.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті теоретично обґрунтовано два основні напрямки мотивації учіння особистості як самодетермінованого процесу – мотивація самореалізації та психологічного благополуччя. Визначено чинники та бар’єри самореалізації особистості студентів ВНЗ. Встановлено, що прагнення до самореалізації і психологічного благополуччя є психологічними механізмами самодетермінації мотивації учіння особистості і зумовлюються синергією її дефіцитарних потреб.
The article substantiates theoretically two main directions of person’s learning motivation as a self-determined process - motivation of self-realization and psychological well-being. Factors and barriers of university students’ self-realization are determined. It was proved that the desire for self-realization and psychological well-being is the psychological mechanism of self-determination of learning motivation and it is predetermined by synergies of deficiency needs.
В статье теоретически обоснованы два основных направления мотивации учения личности как самодетерминированного процесса - мотивация самореализации и психологического благополучия. Определены факторы и барьеры самореализации личности студентов ВУЗа. Установлено, что стремление к самореализации и психологическому благополучию являются психологическими механизмами самодетерминации мотивации учения личности и предопределяются синергией ее дефицитарных потребностей.
 
Publisher Чернівецький національний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5124/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F-_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B4%D1%8E%D0%BA-%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%963.pdf
- Сердюк, Л.З. (2014) Personal self-realization and psychological well-being as the main strategic lines of university students’ learning motivation Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія (687). pp. 151-159.