Особистісна самореалізація та психологічне благополуччя як основні стратегічні лінії мотивації учіння студентів ВНЗ
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5124/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/5124 |
|
Title |
Особистісна самореалізація та психологічне благополуччя як основні стратегічні лінії мотивації учіння студентів ВНЗ
Personal self-realization and psychological well-being as the main strategic lines of university students’ learning motivation Личностная самореализация и психологическое благополучие как основные стратегические линии мотивации учения студентов ВУЗа |
|
Creator |
Сердюк, Л.З.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті теоретично обґрунтовано два основні напрямки мотивації учіння особистості як самодетермінованого процесу – мотивація самореалізації та психологічного благополуччя. Визначено чинники та бар’єри самореалізації особистості студентів ВНЗ. Встановлено, що прагнення до самореалізації і психологічного благополуччя є психологічними механізмами самодетермінації мотивації учіння особистості і зумовлюються синергією її дефіцитарних потреб.
The article substantiates theoretically two main directions of person’s learning motivation as a self-determined process - motivation of self-realization and psychological well-being. Factors and barriers of university students’ self-realization are determined. It was proved that the desire for self-realization and psychological well-being is the psychological mechanism of self-determination of learning motivation and it is predetermined by synergies of deficiency needs. В статье теоретически обоснованы два основных направления мотивации учения личности как самодетерминированного процесса - мотивация самореализации и психологического благополучия. Определены факторы и барьеры самореализации личности студентов ВУЗа. Установлено, что стремление к самореализации и психологическому благополучию являются психологическими механизмами самодетерминации мотивации учения личности и предопределяются синергией ее дефицитарных потребностей. |
|
Publisher |
Чернівецький національний університет
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5124/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F-_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B4%D1%8E%D0%BA-%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%963.pdf
- Сердюк, Л.З. (2014) Personal self-realization and psychological well-being as the main strategic lines of university students’ learning motivation Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія (687). pp. 151-159. |
|