Record Details

Концептуальні підходи до організації електротехнічної підготовки майбутніх інженерів у ВНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5102/
 
Title Концептуальні підходи до організації електротехнічної підготовки майбутніх інженерів у ВНЗ
Концептуальные подходы к организации электротехнической подготовки будущих инженеров в вузах
Conceptual Approaches to the Organization of Future Engineers’ Electrotechnical Training in Higher Schools
 
Creator Литвин, А.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
62 Engineering. Technology in general
 
Description Обґрунтовано нові підходи до формування професійної культури інженера засобами дисциплін електротехнічного спрямування, що забезпечують успішне вирішення професійних завдань в умовах автоматизації виробництва.
Обоснованы новые подходы к формированию профессиональной культуры инженера средствами дисциплин электротехнического направления, обеспечивающих успешное решение профессиональных задач в условиях автоматизации производства.
The author grounds new approaches to engineers’ professional culture forming by means of electrotechnical disciplines, providing successful decision of professional tasks in the conditions of the computer-assisted manufacturing.
 
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Дрогобычский государственный педагогический университет имени Ивана Франка
Drogobych State Pedagogical University named after Ivan Franko
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5102/1/St_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3_%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD.pdf
- Литвин, А.В. (2012) Conceptual Approaches to the Organization of Future Engineers’ Electrotechnical Training in Higher Schools Youth and market, 11 (94). pp. 11-14. ISSN 2308-4634