Record Details

Інформатизація освіти та інформаційна складова професійної підготовки фахівців у ПТНЗ: прогностичний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5095/
2221-6316
 
Title Інформатизація освіти та інформаційна складова професійної підготовки фахівців у ПТНЗ: прогностичний аспект
Информатизация образования и информационная составляющая профессиональной подготовки специалистов в ПТНЗ: прогностический аспект
Informatization of Education and Informative Constituent of Professional Training of Specialists in Vocational School: Prognostic Aspect
 
Creator Литвин, А.В.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Визначено найперспективніші напрями застосування ІКТ, конкретизовані їх можливості стосовно професійної підготовки у ПТНЗ, а також досліджена їх специфіка відповідно до дидактичної ролі в навчальному процесі.
Определенны наиболее перспективные направления применения ИКТ, конкретизированы их возможности относительно подготовки в учебных заведениях начального профессионального образования, а также исследована их специфика в соответствии с дидактической ролью в учебном процессе.
The author defines certain the most perspective of ICT, their possibilities are specified in relation to professional training in vocational school, and also their specific is investigational in accordance with a didactic role in educational process.
 
Publisher ТОВ «АСМІ»
ООО «АСМИ»
Ltd "ASMI"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5095/1/St_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%86%D0%9A%D0%A2_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BD_%D0%B0%D1%81%D0%BF.pdf
- Литвин, А.В. (2012) Informatization of Education and Informative Constituent of Professional Training of Specialists in Vocational School: Prognostic Aspect Image of Modern Teacher, 5 (124). pp. 51-55.