Формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4987/
http://andragogika.com.ua УДК 37.041:377.117.4 |
|
Title |
Формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
Formation of readiness for self-education of engineer and pedagogical worker vocational schools and universities I-II levels of accreditation |
|
Creator |
Баніт, Ольга Василівна
|
|
Subject |
37 Education
374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Автор розглядає шляхи формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. У статті проаналізовано поняття готовності до самоосвіти, наведені методи і форми самоосвітньої роботи, які сприяють підвищенню рівня розвитку професійної компетентності інженерно-педагогічних працівників та рівня знань, умінь, навичок їх студентів.
The author examines ways of formation of readiness for self-education of engineer and pedagogical worker vocational schools and universities І-ІІ levels of accreditation. The author analyzes the concept of readiness, presents the forms and methods of self-education activities, contributing to high levels of professional competence of engineer and pedagogical worker and the level of knowledge, skill of their students. |
|
Publisher |
ЕКМО
EKMO |
|
Date |
2011-03-31
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4987/1/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82_%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC_%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD_%D0%B4%D0%BE_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2_2011.pdf
- Баніт, Ольга Василівна (2011) Formation of readiness for self-education of engineer and pedagogical worker vocational schools and universities I-II levels of accreditation Adult education: theory, experience and prospects (3.Ч.1). pp. 216-223. ISSN 978-966-2153-53-8 |
|