Record Details

Формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4987/
http://andragogika.com.ua
УДК 37.041:377.117.4
 
Title Формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
Formation of readiness for self-education of engineer and pedagogical worker vocational schools and universities I-II levels of accreditation
 
Creator Баніт, Ольга Василівна
 
Subject 37 Education
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Автор розглядає шляхи формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ та ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. У статті проаналізовано поняття готовності до самоосвіти, наведені методи і форми самоосвітньої роботи, які сприяють підвищенню рівня розвитку професійної компетентності інженерно-педагогічних працівників та рівня знань, умінь, навичок їх студентів.
The author examines ways of formation of readiness for self-education of engineer and pedagogical worker vocational schools and universities І-ІІ levels of accreditation. The author analyzes the concept of readiness, presents the forms and methods of self-education activities, contributing to high levels of professional competence of engineer and pedagogical worker and the level of knowledge, skill of their students.
 
Publisher ЕКМО
EKMO
 
Date 2011-03-31
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4987/1/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82_%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC_%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD_%D0%B4%D0%BE_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2_2011.pdf
- Баніт, Ольга Василівна (2011) Formation of readiness for self-education of engineer and pedagogical worker vocational schools and universities I-II levels of accreditation Adult education: theory, experience and prospects (3.Ч.1). pp. 216-223. ISSN 978-966-2153-53-8