Фундаментальні педагогічні теорії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4941/
|
|
Title |
Фундаментальні педагогічні теорії
Фундаментальные педагогические теории Fundamental pedagogical theorys |
|
Creator |
Онищенко, В.Д.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У пропонованій читачеві монографії на основі християнсько-філософської ноології (філософії духа і духовного пізнання) здійснюється категоріально-структурний синтез автоморфних фундаментальних педагогічних теорій (ФПТ) таких як: педагогічна антропологія, педагогічна психологія, педагогічна етика, педагогічна естетика, педагогічна герменевтика, педагогічна ноетика, педагогічна когнітологія, педагогічна аксіологія і педагогічна акмеологія. Кожна з цих теорій є окремою голограмою ціннісно-смислового універсуму педагогіки як науки і мистецтва. Це положення випливає з того, що всі ФПТ синтезуються в єдиному семантичному полі філософсько-педагогічної ноології. При цьому стає суттєвою наявність автоморфізму синтезованих ФПТ, їх науково-педагогічна необхідність та гносеологічна легітимність. Автоморфність фундаментальних педагогічних теорій означає, що поняттєво-категоріальний і аксіоматичний базис кожної окремої ФПТ може бути однозначно відображеним (у математичному, формально-логічному смислі) на вказаний базис іншої ФПТ. Автоморфність в жодному разі не означає можливості заміни однієї ФПТ іншою. Дослідження здійснено в контексті проблематики фундаменталізації сучасної теоретичної педагогіки. Монографія може бути корисною для всіх тих, хто цікавиться сучасною теоретичною педагогікою, зокрема викладачам і студентам педагогічних ВНЗ
В предлагаемой читателю монографии на основе христианско-философской ноологии (философии духа и духовного познания) осуществляется категориально-структурный синтез автоморфных фундаментальных педагогических теорий (ФПТ), а именно: педагогическая антропология, педагогическая психология, педагогическая этика, педагогическое эстетика, педагогическая герменевтика, педагогическая ноэтика, педагогическая когнитология, педагогическая аксиология и педагогическая акмеология. Каждая из этих теорий является отдельной голограммой ценностно-смыслового универсума педагогики как науки и искусства. Это положение вытекает из того, что все ФПТ синтезируются в едином семантическом поле философско-педагогической ноологии. При этом становится существенной наличие автоморфизму синтезированных ФПТ, их научно-педагогическая необходимость и гносеологическая легитимность. Автоморфность фундаментальных педагогических теорий означает, что понятийно-категориальный и аксиоматический базис каждой отдельной ФПТ может быть однозначно отражен (в математическом, формально-логическом смысле) на указанный базис другой ФПТ. Автоморфность ни в коем случае не означает возможности замены одной ФПТ другой. Исследование осуществлено в контексте проблематики фундаментализации современной теоретической педагогики. Монография может быть полезной для всех тех, кто интересуется современной теоретической педагогикой, в том числе преподавателям и студентам педагогических ВУЗОВ |
|
Publisher |
"Норма"
Норма Norma |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4941/1/onishenkowww.pdf
- Онищенко, В.Д. (2014) Fundamental pedagogical theorys Project Report. "Норма", м. Львів, Україна. |
|