Record Details

Фундаментальні педагогічні теорії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4941/
 
Title Фундаментальні педагогічні теорії
Фундаментальные педагогические теории
Fundamental pedagogical theorys
 
Creator Онищенко, В.Д.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У пропонованій читачеві монографії на основі християнсько-філософської ноології (філософії духа і духовного пізнання) здійснюється категоріально-структурний синтез автоморфних фундаментальних педагогічних теорій (ФПТ) таких як: педагогічна антропологія, педагогічна психологія, педагогічна етика, педагогічна естетика, педагогічна герменевтика, педагогічна ноетика, педагогічна когнітологія, педагогічна аксіологія і педагогічна акмеологія. Кожна з цих теорій є окремою голограмою ціннісно-смислового універсуму педагогіки як науки і мистецтва. Це положення випливає з того, що всі ФПТ синтезуються в єдиному семантичному полі філософсько-педагогічної ноології. При цьому стає суттєвою наявність автоморфізму синтезованих ФПТ, їх науково-педагогічна необхідність та гносеологічна легітимність. Автоморфність фундаментальних педагогічних теорій означає, що поняттєво-категоріальний і аксіоматичний базис кожної окремої ФПТ може бути однозначно відображеним (у математичному, формально-логічному смислі) на вказаний базис іншої ФПТ. Автоморфність в жодному разі не означає можливості заміни однієї ФПТ іншою. Дослідження здійснено в контексті проблематики фундаменталізації сучасної теоретичної педагогіки. Монографія може бути корисною для всіх тих, хто цікавиться сучасною теоретичною педагогікою, зокрема викладачам і студентам педагогічних ВНЗ
В предлагаемой читателю монографии на основе христианско-философской ноологии (философии духа и духовного познания) осуществляется категориально-структурный синтез автоморфных фундаментальных педагогических теорий (ФПТ), а именно: педагогическая антропология, педагогическая психология, педагогическая этика, педагогическое эстетика, педагогическая герменевтика, педагогическая ноэтика, педагогическая когнитология, педагогическая аксиология и педагогическая акмеология. Каждая из этих теорий является отдельной голограммой ценностно-смыслового универсума педагогики как науки и искусства. Это положение вытекает из того, что все ФПТ синтезируются в едином семантическом поле философско-педагогической ноологии. При этом становится существенной наличие автоморфизму синтезированных ФПТ, их научно-педагогическая необходимость и гносеологическая легитимность. Автоморфность фундаментальных педагогических теорий означает, что понятийно-категориальный и аксиоматический базис каждой отдельной ФПТ может быть однозначно отражен (в математическом, формально-логическом смысле) на указанный базис другой ФПТ. Автоморфность ни в коем случае не означает возможности замены одной ФПТ другой. Исследование осуществлено в контексте проблематики фундаментализации современной теоретической педагогики. Монография может быть полезной для всех тех, кто интересуется современной теоретической педагогикой, в том числе преподавателям и студентам педагогических ВУЗОВ
 
Publisher "Норма"
Норма
Norma
 
Date 2014
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4941/1/onishenkowww.pdf
- Онищенко, В.Д. (2014) Fundamental pedagogical theorys Project Report. "Норма", м. Львів, Україна.