Підготовка педагогів професійного навчання до використання інформаційно-комунікаційних технологій
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4936/
|
|
Title |
Підготовка педагогів професійного навчання до використання інформаційно-комунікаційних технологій
Подготовка педагогов профессионального обучения к использованию информационно-коммуникационных технологий Training of vocational school teachers to the use of information and communication technologies |
|
Creator |
Литвин, А.В.
|
|
Subject |
004 Computer science and technology. Computing. Data processing
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розглянуто особливості методики підготовки педагогів професійного навчання до впровадження та реалізації інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному та навчально-виробничому процесі.
Рассмотрены особенности методики подготовки педагогов профессионального обучения к внедрению и реализации информационно-коммуникационных технологий в учебно-воспитательном и учебно-производственном процессе. The article considers the peculiarities of training of vocational school teachers to introduction and realization of information and communication technologies into the educational and educational-production process. |
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
Национальный университет "Львовская политехника" National University "Lviv Polytechnic" |
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4936/1/St_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3_%D0%B4%D0%BE__%D0%86%D0%9A%D0%A2.pdf
- Литвин, А.В. (2011) Training of vocational school teachers to the use of information and communication technologies Pedagogy and Psychology of Professional Education, 3. pp. 117-127. ISSN 2218-5186 |
|