Record Details

Підготовка педагогів професійного навчання до використання інформаційно-комунікаційних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4936/
 
Title Підготовка педагогів професійного навчання до використання інформаційно-комунікаційних технологій
Подготовка педагогов профессионального обучения к использованию информационно-коммуникационных технологий
Training of vocational school teachers to the use of information and communication technologies
 
Creator Литвин, А.В.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розглянуто особливості методики підготовки педагогів професійного навчання до впровадження та реалізації інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному та навчально-виробничому процесі.
Рассмотрены особенности методики подготовки педагогов профессионального обучения к внедрению и реализации информационно-коммуникационных технологий в учебно-воспитательном и учебно-производственном процессе.
The article considers the peculiarities of training of vocational school teachers to introduction and realization of information and communication technologies into the educational and educational-production process.
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"
Национальный университет "Львовская политехника"
National University "Lviv Polytechnic"
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4936/1/St_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD_%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3_%D0%B4%D0%BE__%D0%86%D0%9A%D0%A2.pdf
- Литвин, А.В. (2011) Training of vocational school teachers to the use of information and communication technologies Pedagogy and Psychology of Professional Education, 3. pp. 117-127. ISSN 2218-5186