Record Details

Методологічні основи аналізу потреб ринку праці у підготовці висококваліфікованого виробничого персоналу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4899/
 
Title Методологічні основи аналізу потреб ринку праці у підготовці висококваліфікованого виробничого персоналу
Методологические основы анализа потребностей рынка труда в подготовке высококвалифицированного производственного персонала
Methodological bases of analysis of necessities of labour-market are in preparation of highly skilled manufacturing staff
 
Creator Камінецький, Ярослав Григорович
 
Subject 33 Economics. Economic science
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті досліджуються методологічні основи аналізу потреб ринку праці у підготовці висококваліфікованого виробничого персоналу в Україні.
В статье исследуются методологические основы анализа потребностей рынка труда в подготовке высококвалифицированного производственного персонала в Украине.
In the article methodological bases of analysis of necessities of labour-market are investigated in preparation of highly skilled manufacturing staff in Ukraine.
 
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Дрогобычский университет имени Ивана Франко
Drohobych StatePedagogicalUniversity by I. Franko
 
Date 2013-11
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4899/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%AF._%D0%93._%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3._%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1_%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96.pdf
- Камінецький, Ярослав Григорович (2013) Methodological bases of analysis of necessities of labour-market are in preparation of highly skilled manufacturing staff Youth and market, 11 (106). pp. 38-42. ISSN 2308-4634