Теоретичні та методичні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4876/
|
|
Title |
Теоретичні та методичні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування
Теоретические и методические основы развития коммуникативной компетентности будущих специалистов сферы обслуживания |
|
Creator |
Руденко, Л.А.
Дегтярьова, Г.С. |
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У навчально-методичному посібнику розглядаються проблеми педагогічного спілкування і розвитку комунікативної компетентності фахівців сфери обслуговування в контексті їхньої професійної адаптації. До шести розділів додаються списки рекомендованої літератури, питання й завдання для самоконтролю, спрямовані на послідовне, логічне й осмислене засвоєння знань, їх творче використання у професійної діяльності. Сьомий розділ містить тести. У додатку подана програма курсу «Основи психології професійного спілкування» для майбутніх фахівців сфери обслуговування. Посібник призначений для педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів, фахівців сфери обслуговування В учебно-методическом пособии рассматриваются проблемы педагогического общения и развития коммуникативной компетентности специалистов сферы обслуживания в контексте их профессиональной адаптации. К шести разделам прилагаются списки рекомендованной литературы, вопросы и задания для самоконтроля, направленные на последовательное, логическое и осмысленное усвоение знаний, их творческое использование в профессиональной деятельности. Седьмой раздел содержит тесты. В приложении представлена программа курса «Основы психологии профессионального общения» для будущих специалистов сферы обслуживания. Пособие предназначено для педагогических работников профессионально-технических учебных заведений, специалистов сферы обслуживания In teaching aids teaching the problems of communication and communicative competence of specialists in service in the context of their professional adaptation. Up to six sections attached lists of recommended reading, questions and problems for self-directed in a consistent, logical and meaningful learning, creative use of their professional activities. The seventh chapter contains tests. The annex contains the program of the course "Psychology of professional communication" for future specialists in service. The manual is intended for teachers of vocational schools, specialists in service |
|
Publisher |
Педагогічна думка
Педагогическая мысль |
|
Date |
2010
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4876/1/Rudenko_Posib_Rozv_KK.pdf
Руденко, Л.А. and Дегтярьова, Г.С. (2010) Теоретические и методические основы развития коммуникативной компетентности будущих специалистов сферы обслуживания Педагогическая мысль, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України. ISBN 978-966-644-173-0 |
|