Особливості процесу формування географічних понять через навчальні тексти підручника
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4848/
|
|
Title |
Особливості процесу формування географічних понять через навчальні тексти підручника
|
|
Creator |
Шиліна, Н. В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography |
|
Description |
У статті розкривається історичний аналіз підручників з географії, що були створенні протягом певного періоду. Проаналізовані проблеми, що пов’язані з різноманітними особливостями створення підручників для старшої школи. Подані методичні рекомендації з метою поліпшення змісту навчального географічного матеріалу в бік понятійної роботи з підручником. The article reveals the methodical peculiarities of forming geographical conceptions by textbooks. The problems that are associated with various features of textbooks for high school. Submitted guidelines to improve the content of educational material in the direction of geographic conceptual robot tutorial. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4848/1/2_83.pdf
- Шиліна, Н. В. (2012) Особливості процесу формування географічних понять через навчальні тексти підручника Проблеми сучасного підручника (12). pp. 763-769. |
|