Record Details

Діагностика спрямованості мотивації учіння студентів у ВНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4827/
http://mdu.edu.ua/spaw2/uploads/files/32_11.pdf
10.5072/lib.iitta.gov.ua/4827
 
Title Діагностика спрямованості мотивації учіння студентів у ВНЗ
Diagnosis of learning motivation orientation of university students
Диагностика направленности мотивации учения студентов ВУЗа
 
Creator Сердюк, Л.З.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті викладено теоретико-методологічні аспекти діагностики спрямованості мотивації учіння студентів у ВНЗ. Запропоновано модель і методику діагностики мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена, базисними векторами якої є потреба в самореалізації, самоставлення та перспектива професійного майбутнього.
The article presents theoretical and methodological aspects of diagnosis of learning motivation orientation of university students. A model and a technique for diagnosis of person’s learning motivation as a self-determined phenomenon are presented, which basis vectors are need for self-realization, self-attitude and prospects of a professional future.
В статье изложены теоретико-методологические аспекты диагностики направленности мотивации учения студентов в ВУЗе. Предложена модель и методика диагностики мотивации учения личности как самодетерминированного феномена, базисными векторами которой являются потребность в самореализации, самоотношения и перспектива профессионального будущего.
 
Publisher МНУ імені В. О. Сухомлинського
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4827/1/Serdiuk-2014_%28%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%292.pdf
- Сердюк, Л.З. (2014) Diagnosis of learning motivation orientation of university students Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки, 2.12 (103). pp. 163-168. ISSN 2078-2128