Record Details

Концепція психолого-педагогічного супроводу дітей з глибокими порушеннями зору раннього віку (від 0 до 3-х років)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4691/
 
Title Концепція психолого-педагогічного супроводу дітей з глибокими порушеннями зору раннього віку (від 0 до 3-х років)
Concept of psychological and educational support for children with profound visual impairment early age (0 to 3 years)
 
Creator Гудим, І.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Висвітлюються концептуальні підходи до організації раннього психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору. Розкривається поняття «ранній супровід (допомога, втручання)», проаналізовано сучасний стан його нормативно-правового, соціального та психолого-педагогічного забезпечення, виділяються принципи, основні та специфічні завдання раннього психолого-педагогічного супроводу дитини з порушеннями зору, напрями, етапи, шляхи та умови його реалізації. Деталізовано розкриваються особливості психофізичного розвитку дитини з важкими порушеннями зору раннього віку та напрями практичної реалізації раннього супроводу, зокрема емоційне спілкування, фізичний розвиток, сенсорно-перцептивний розвиток в процесі ознайомлення з навколишнім.
Conceptual approaches to early psychological and educational support for children with visual impairments are explained in the article. The concept of «early support (intervention is expanded)», the present state of its legal, social, psychological and pedagogical support are analyzed, the principles, main and specific tasks of early psycho-pedagogical support of the children with visual impairments, its directions, steps, ways and requirements for its realization are pointed out. The peculiarities of psycho-physical development of children with hard visual impairments from early age and the ways of practical realization of early support, particularly emotional communication, physical development, sensory-perceptual development in the process of familiarization with the environment are consiedered in details.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4691/1/3_%D0%93%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BC.pdf
- Гудим, І.М. (2013) Concept of psychological and educational support for children with profound visual impairment early age (0 to 3 years) Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (4). pp. 32-60.