Record Details

Науково-теоретичні підходи до вивчення фундаментальних взаємодій в основній школі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4663/
 
Title Науково-теоретичні підходи до вивчення фундаментальних взаємодій в основній школі
 
Creator Непорожня, Лідія Вікторівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкрито методику формування фізичного змісту
поняття фундаментальні фізичні взаємодії в учнів основної школи та роль фундаментальних фізичних взаємодій у фізичних процесах.
In the article method of forming of physical maintenance of concept is exposed fundamental physical co-operations in the students of basic school and role of fundamental co-operations in physical processes.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4663/1/2_51.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (2012) Науково-теоретичні підходи до вивчення фундаментальних взаємодій в основній школі Проблеми сучасного підручника (12). pp. 565-570.