Record Details

Актуалізація ціннісних орієнтирів старших дошкільників у їх реальних та ігрових стосунках

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4617/
 
Title Актуалізація ціннісних орієнтирів старших дошкільників у їх реальних та ігрових стосунках
Actualization of valued orientirov of senior under-fives in the real and playing relations
Актуализация ценностных ориентиров старших дошкольников в реальных и игровых отношениях
 
Creator Карасьова, Катерина Володимирівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
379.8 Leisure
 
Description В статті розглядаються основні тенденції прояву ціннісних орієнтирів дітей старшого дошкільного віку під час налагодження їх реальних та ігрових стосунків у процесі творчих ігор. Охарактеризовано основні показники рівнів прояву рольової активності вихованців під час їх ігрової взаємодії.
In the article is examined basic tendencies of display of valued orientirov of children of senior preschool age, during establishment of their real and playing relations in the process of withrole games. the basic indexes of levels of display of role activity of pupils are described during their playing activity.
В статье рассматривается основные тенденции проявления ценностных ориентиров детей старшего дошкольного возраста, во время установления их реальных и игровых отношений в процессе сюжетно-ролевых игр. охарактеризованы основные показатели уровней проявления ролевой активности воспитанников во время их игровой активности.
 
Publisher "Срібна хвиля", м.Київ, Україна
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4617/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Office_Word_%281%29.Pdf
- Карасьова, Катерина Володимирівна (2012) Actualization of valued orientirov of senior under-fives in the real and playing relations Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 8 (4). pp. 123-131. ISSN 2072-4772