Психологічні умови розвитку духовної культури учасників педагогічної взаємодії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4566/
УДК 159.9: 17.025: 008: 37 |
|
Title |
Психологічні умови розвитку духовної культури учасників педагогічної взаємодії
Psychological conditions of the spiritual culture of the participants pedagogical interaction |
|
Creator |
Радзімовська, О. В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В представлених матеріалах наводяться погляди відомих вчених та суспільних діячів на сутність змісту поняття "духовна культура", визначається роль закладів освіти у розвитку духовної культури собистості загалом та її комунікативної складової, зокрема.
In submissions are the views of eminent scientists and public figures on the nature of what constitutes "spiritual culture" defines the role of educational institutions in the development of spiritual culture sobystosti whole and its constituent communication in particular. |
|
Publisher |
ІППОД НАПН України, ВП "Едельвейс"
|
|
Date |
2012-10-26
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4566/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8_%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97.pdf
- Радзімовська, О. В. (2012) Psychological conditions of the spiritual culture of the participants pedagogical interaction In: Освіта впродовж життя: вимоги часу: збірник матеріалів IV Всеукраїнських педагогічних читань пам"яті видатного вченого-педагога Олени Степанівни Дубінчук ІППОД НАПН України, ВП "Едельвейс", м.Київ Україна, pp. 212-215. ISBN 978-966-2748-21-6 |
|