Record Details

Досвід створення електронних підручників для системи професійно-технічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4478/
 
Title Досвід створення електронних підручників для системи професійно-технічної освіти
Experience creating electronic books for technical and vocational education.
Опыт создания электронных учебников для системы профессионально-технического образования.
 
Creator Діденко, Олександр Васильович
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглядаються дидактичні вимоги до електронних підручників для системи професійно-технічної освіти з урахуванням сучасних вимог і наявного досвіду. Теоретичною основою підручників нового покоління є вчення про об’єм оперативної пам’яті та особливості центральної нервової системи, що впливають на засвоєння певної кількості навчальної інформації. Електронний підручник полегшує розуміння навчального матеріалу за рахунок способів подачі матеріалу та допускає адаптацію відповідно до потреб учня, рівня його підготовки, інтелектуальних можливостей.
Ключові слова: електронні підручники, система професійно-технічної освіти, дидактичні вимоги, учні, професійно-технічні навчальні заклади.
This paper discusses the requirements for teaching electronic books for technical and vocational education to meet modern standards and existing practices. The theoretical basis of a new generation of textbooks is the doctrine of RAM and features of the central nervous system, affecting the absorption of a number of educational information. Electronic textbook facilitates understanding of educational material by methods of presentation and allow for adaptation according to the needs of a student, level of preparation, intellectual capabilities.
Keywords: online tutorials, the system of vocational training, teaching requirement, students, technical and vocational schools.
В статье рассматриваются дидактические требования к электронным учебникам для системы профессионально-технического образования с учетом современных требований и имеющегося опыта. Теоретической основой учебников нового поколения является учение об объеме оперативной памяти и особенности центральной нервной системы, определяющие усвоение определенного количества учебной информации. Электронный учебник облегчает понимание учебного материала за счет способов подачи материала и допускает адаптацию в соответствии с потребностями учащегося, уровня его подготовки, интеллектуальных возможностей.
Ключевые слова: электронные учебники, система профессионально-технического образования, дидактические требования, ученики, профессионально-технические учебные заведения.
 
Publisher Вінницький державний педагогічний університет
 
Date 2014-05-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4478/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%94%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9E._%D0%92._%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F%2C_2014.pdf
- Діденко, Олександр Васильович (2014) Experience creating electronic books for technical and vocational education. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (37). pp. 142-147. ISSN 978-966-2337-01-3