Формування особистості майбутнього фахівця художнього профілю на основі духовно-моральних цінностей
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4440/
|
|
Title |
Формування особистості майбутнього фахівця художнього профілю на основі духовно-моральних цінностей
|
|
Creator |
Радкевич, В.О.
|
|
Subject |
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
|
|
Description |
У статті теоретично обґрунтовано підходи до формування особистості майбутнього фахівця в ПТНЗ художнього профілю на основі утвердження духовно-моральних цінностей, цінностей культури і мистецтва: декоративно-вжиткового, образотворчого.
В статье теоретически обоснованы подходы к формированию личности будущего специалиста в ПТУЗ художественного профиля на основе утверждения духовно-нравственных ценностей, ценностей культуры и искусства: декоративно-прикладного, изобразительного. In article approaches to person formation of the future expert in professional technical educational institution of an art profile are theoretically proved. A formation bases are the statement spiritually moral values, values of culture and art: decoratively common, graphic. |
|
Publisher |
Вінниця
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4440/1/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%8F_%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8E_%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%B4%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9.pdf
- Радкевич, В.О. (2010) Формування особистості майбутнього фахівця художнього профілю на основі духовно-моральних цінностей Нові технології навчання, 1 (6). p. 4. |
|