Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4303/
http://undip.org.ua/ |
|
Title |
Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
|
|
Creator |
Бондар, Світлана Пилипівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Аналіз наукових джерел і практики диференційованого навчання школярів показав, що ще не розкритим є теоретичне і практичне вирішення проблеми диференціації навчання засобами доцільного і адекватного можливостям учнів використання методів навчання. Недостатньо досліджено сутність, функції та види методів щодо їх можливостей активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах реалізації диференційованого підходу до змісту навчання і суб’єктів його засвоєння.
|
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4303/1/2010_T2009_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2010) Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 8-9. ISBN 967-966-644-127-3 |
|