Record Details

Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4303/
http://undip.org.ua/
 
Title Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
 
Creator Бондар, Світлана Пилипівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Аналіз наукових джерел і практики диференційованого навчання школярів показав, що ще не розкритим є теоретичне і практичне вирішення проблеми диференціації навчання засобами доцільного і адекватного можливостям учнів використання методів навчання. Недостатньо досліджено сутність, функції та види методів щодо їх можливостей активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах реалізації диференційованого підходу до змісту навчання і суб’єктів його засвоєння.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2010
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4303/1/2010_T2009_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2010) Сутність методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 8-9. ISBN 967-966-644-127-3