Record Details

Основні підходи до проблеми форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4300/
 
Title Основні підходи до проблеми форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання
The main approaches to forms of learning activities of students in terms of differentiated instruction
 
Creator Барановська, Олена Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description На сучасному етапі розвитку школи назріла необхідність переглянути доробок педагогічної теорії та практики щодо форм організації навчальної діяльності учнів основної школи, адаптувати його до вимог диференційованого навчання.
At the present stage of the school there is a need to review achievements of educational theory and practice concerning forms of educational activity of secondary school pupils, adapt it to the requirements of differentiated instruction.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2010
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4300/1/2010_T2009_BOV.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (2010) The main approaches to forms of learning activities of students in terms of differentiated instruction In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 9-10. ISBN 967-966-644-127-3