Основні підходи до проблеми форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4300/
|
|
Title |
Основні підходи до проблеми форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання
The main approaches to forms of learning activities of students in terms of differentiated instruction |
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
На сучасному етапі розвитку школи назріла необхідність переглянути доробок педагогічної теорії та практики щодо форм організації навчальної діяльності учнів основної школи, адаптувати його до вимог диференційованого навчання.
At the present stage of the school there is a need to review achievements of educational theory and practice concerning forms of educational activity of secondary school pupils, adapt it to the requirements of differentiated instruction. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4300/1/2010_T2009_BOV.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (2010) The main approaches to forms of learning activities of students in terms of differentiated instruction In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 9-10. ISBN 967-966-644-127-3 |
|