Теоретичні та методичні засади дослідження здатності педагогічних працівників до використання інноваційних засобів профорієнтації
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3997/
|
|
Title |
Теоретичні та методичні засади дослідження здатності педагогічних працівників до використання інноваційних засобів профорієнтації
Theoretical and methodical principles of research of ability of pedagogical workers are to the use of innovative facilities of vocational orientation |
|
Creator |
Ігнатович, Олена Михайлівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розглянуто вихідні позиції і результати дослідження інноваційної культури педагогічних працівників, представлена експериментальна методика самооцінки інноваційної культури педагога «СІКП» для вивчення здатності особистості до педагогічних і профорієнтаційних інновацій.
The article describes the initial positions and results of the study culture of innovation teaching staff. Presented an experimental technique of self-appraisal culture of innovation of teacher to study the ability of the personality in innovation educational work and vocational guidance . |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини
Institute of the gifted child |
|
Date |
2012-02-03
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3997/1/Olena_Ignatjvych.pdf
- Ігнатович, Олена Михайлівна (2012) Theoretical and methodical principles of research of ability of pedagogical workers are to the use of innovative facilities of vocational orientation Psikhofiziologichni aspects of gift: theory and practice (1). |
|